Rabu, 7 April 2010

Awas bloggers pakatan!! UBN guna 'cyber troopers' di Hulu Selangor

Dengan adanya prk parlimen Hulu Selangor maka alam cyber (blog&facebook) makin hangat dan panas seiring musim kemarau sekarang ini.

Kerusi parlimen Hulu Selangor penting buat PR dan UBN.UBN awal-awal lagi menyatakan kemenangan di sini adalah kayu pengukur untuk kembali merampas kerajaan negeri Selangor.Sementara bagi PR pula tentunya kerusi ini penting untuk dipertahankan bagi menjaga 'air muka' yang sedikit tercalar dengan perbuatan 'curang' beberapa pimpinan dan wakil rakyatnya yang telah berpaling tadah dalam aksi lompat katak puru.

Dalam laporan BH Online hari ini Dekan Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi, Universiti Teknologi Mara (UiTM), Datuk Prof Dr Ramlah Adam, telah menyarankan kepada UBN supaya memaksimumkan penggunaan media baru seperti laman blog dan laman web bagi mendekati pengundi ketika pilihan raya termasuk pilihanraya kecil bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor pada 25 April nanti.

Tambahnya "ia penting diberi perhatian kerana laman web dan blog adalah sumber rujukan utama masa kini yang diguna pakai oleh semua pihak terutama golongan muda dalam mendapatkan pelbagai maklumat termasuk politik".

P/s: Hebat betul dia ni.Sampai begitu sekali nak tolong UBN.Takut benar dia jika UBN kalah ye.Ke ada saham tertentu dari UBN?

Sebenarnya kekuatan UBN ialah pada projek 'mee segera'.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan