Jumaat, 26 Mac 2010

Yang ditunggu Kota Seputeh,yang mengacah Titi Tinggi,yang menjadi Hulu Selangor

Hulu Selangor

Ta'ziah diucapkan buat seluruh ahli keluarga Allahyarham ahli parlimen Hulu Selangor yang kembali ke rahmatillah jam 9.30 malam tadi.Moga Almarhum ditempatkan bersama para Salihin dan mendapat pengampunan Ilahi.Al-Fatihah.


Yang telah pergi,dia pergi ke hadrat Penciptanya.Adapun yang hidup,hiduplah selagi diberi peluang untuk hidup.


PRK ke-10

"Mereka merancang,dan Allah pun merancang,dan Allah sebaik-baik yang merancang".Bila Allah merancang sesuatu,maka kalahlah perancangan makhluk.Perancangan Allah tidak mampu ditandingi sesiapa.

Kali ini pilihanraya tidak dapat dielak lagi.BN berhempas pulas mengelak di Kota Seputeh (keputusan belum tahu lagi..katanya nak diumum dalam masa terdekat..kepala bapak dia..).Di Titi Tinggi khabarnya Adunnya dah meletak jawatan.Tapi kata Spr,kerusinya masih belum kosong,BN sedang memujuk rayu.(ish..boleh dia kata lagu tu..).Ha kali ni BN nak kata apa? SPR dah kata pilihanraya tak dapat elak.

Persetankan BN.Kerusi di sini milik PKR.Tradisinya PKR lah akan bertanding nanti.Apa yang berlaku sebelum ini harus dijadikan iktibar 'peringkat merah' oleh PKR.

DS Anwar ketika respon terhadap tindakan Ahli Parlimen Bayan Baru yang melompat keluar PKR telah mengakui tersilap pilih calon.Usah biarkan peristiwa silap pilih calon berulang lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan